Ακολουθήστε μας:

Οπαδοί

Ευχαριστήριο οργανωμένων σε Παπαϊωάννου και Ποντίκα

Την διοίκηση του ΠΑΣ Λαμία που τους βοήθησε να βρεθούμε στην Τρίπολη την περασμένη Τετάρτη ευχαρίστησαν οι οργανωμένοι.

Με από κοινού τους ανακοίνωση εκφράζουν τις ευχαριστίες τους για την συμβολή του Πανουργιά Παπαϊωάννου και του Γιώργου Ποντίκα.

Η ανακοίνωση:

Οι σύνδεσμοι ΦΙΛΆΘΛΩΝ :
” BLUE CLUB ”
” FADOMADES ”
” ATHENS CLUB ”

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε για άλλη μια φορά τον μεγαλομέτοχο του ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 1964 κ. Πανουργιά Παπαϊωάννου και τον πρόεδρο της ΠΑΕ κ. Γιώργο Ποντίκα για την άμεση ανταπόκριση στη θέληση και επιθυμία μας να βρεθούμε άλλη μια φορά δίπλα στην ΟΜΆΔΑ ΜΑΣ, καλύπτοντας ΌΛΑ μας τα έξοδα μετακίνησης και εισιτηρίων για τον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης.

Δεν σ’αφήσαμε μόνη ΠΟΤΕ !!!

2 Comments
Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
注册获取100 USDT
注册获取100 USDT
4 months ago

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://accounts.binance.com/register-person?ref=IHJUI7TF

Binance推荐奖金
Binance推荐奖金
1 month ago

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. https://www.binance.bh/register?ref=QCGZMHR6

Οπαδοί