ΛΑΜΙΑ ΟΛΕ
Είναι άσχετοι, ή πρόβατα;
ΛΑΜΙΑ ΟΛΕ
-
Πώς το Glorion Casino Αντικατοπτρίζει την Αυξανόμενη Δημοτικότητα των Online Παιχνιδιών Καζίνο
Τα τελευταία χρόνια, η ψηφιακή ψυχαγωγία έχει διευρυνθεί σημαντικά, με τα online παιχνίδια καζίνο...
-
Καλό ταξίδι Γιώργο Παλαμιώτη!
Η Φθιώτιδα ξύπνησε φτωχότερη σήμερα (16/6), καθώς ο Γιώργος Παλαμιώτης έφυγε από τη ζωή...
-
62 χρόνια «Βασίλισσα» της Ρούμελης!
Δευτέρα, 1η Ιουνίου και ο ΠΑΣ Λαμία γιορτάζει τα 62α του γενέθλια. Η σημερινή...
-
Επισκευή αντί για αντικατάσταση στο σπίτι
Σε πολλά σπίτια στη Λαμία και γενικότερα στη Φθιώτιδα, μια μικρή βλάβη σε πλυντήριο,...





Δυστυχώς το συγκεκριμένο παιχνίδι το χάσαμε, για να μη πω το δωρισαμε, από δικά μας και μονο λαθη κι ας μην επεκταθώ συγκεκριμένα σε ονόματα, αφου πιστεύω “έχουν γνωση οι φυλακες” [οι ιδιοι οι εμπλεκομενοι ακουσιως τολμω να πω, τα γνωριζουν το τι λαθος εγινε απο τον καθενα]. Γιατί με 10 παικτες οι του ΠΑΟ και με 11 εμεις και μαλιστα στη λήξη του αγωνα????. Τέλος πάντων, ας ελπισουμε πως δεν θα επαναληφθούν από καμμια πλευρα και το βασικοτερο, πρέπει από χθες να πάρουμε ένα γρήγορο και κυριως αξιόπιστο στοπερ ακομη, έστω τώρα το Γεναρη.
Εγώ ένα έχω να πω σαν οπαδός της Λαμίας. Επειδή δεν διαβάζω τέτοιες παλιόφυλλάδες εφόσον γράφτηκε κάτι τέτοιο η ομάδα μας πρέπει να κάνει ένα πράγμα. Η αυτή η παλιόφυλλάδα θα αποδείξει τα λεγόμενα της για να μην υπάρχουν υπόνοιες ή αλλιώς θα πρέπει να υπάρξει καταγγελία για ψευδή κατηγορία και μήνυση στην εν λόγω εφημερίδα. Είπαμε ναι υπάρχει δικαίωμα στην δημοσιογραφία αλλά αυτό δεν είναι πραγματική δημοσιογραφία. Αυτό είναι λάσπη στον ανεμιστήρα μόνο και μόνο για να ικανοποιηθούν τα πρόβατα αυτών των ομάδων. Η ομάδα μας ποτέ δεν έχει κατηγορηθεί για κάτι τέτοιο και αυτό δεν πρέπει να μείνει αναπάντητο!!!! Γνώμη μου πάντα. Θεωρώ θα πρέπει να καθαρίσει το όνομα της ομάδος μας γιατί τα διαβάζει και άλλος κόσμος που δεν ξέρει και θα λένε κάποιοι είδες η Λαμία κάνει και αυτή τέτοια…. Αυτά δεν πρέπει να αιωρούνται!!!!
Ετσι
Μπράβο για το δημοσίευμα
Οι εφημερίδες (αθλητικές η πολιτικές) φύλλα θέλουν να πουλάνε…απευθύνονται σε συγκεκριμένους ανθρώπους, ανάλογα τα πιστεύω τους, ΤΕΛΟΣ.
Τώρα να ασχοληθεί νομικά, μια ομάδα η κόμμα, με κάτι που έγραψε, σπάνια γίνεται -υπάρχει & το δημοσιογραφικό απόρρητο- & στο τέλος -μετά από χρόνια- κάνει μια διάψευση!
Αν είχε πιαστεί η Διαιτησία, θα έδινε & το πέναλτι….όσοι ήμασταν μέσα στο ΔΑΚ, ΕΙΔΑΜΕ!
Λάθη γίνονταν & θα γίνονται, όπως & χαμένες ευκαιρίες…εμένα με ικανοποίησε η γενική εικόνα της Λαμιάρας μας! Ο σοβαρός τεχνικός μας! Και ότι πήραμε, από την πλειοψηφία των ΜΜΕ & τον προπονητή του ΠΑΟ, τα εύσημα…
Τώρα ποια μας υπολογίζουν μικροί & μεγάλοι.
Η συμπεριφορα της ΛΑΜΙΑΣ στον αγωνα με ΠΑΟ εδειξε σοβαροτητα και σεβασμο. Αξιζει σεβασμου αυτη η ομαδα για να ξεχασουν αρκετοι τον χαρακτηρισμο ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ, ΤΟΝ ΕΦΗΥΡΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ.Τα παραπανω συμπλητωνουν -αν αποδεχεστε- τα γραφομενα σας με τα οποια συμφωνω απολυτα..Αυτο το οποιο θελω να σημειωσω ειναι η πληροτητα του γηπεδου απο κοσμο..Αν ο κοσμος της ΛΑΜΙΑΣ θελει να βοηθησει την ομαδα της πολης του ισως θα επρεπε να γεμισει τις κερκιδες στο επακρο…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..!!!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΟΜΑΔΩΝ , ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ ,ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ
ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ,ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ…..ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΜΗΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ.
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΑΚΑΡΑΙΟ ΒΑΘΜΟ , ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ…..
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΣ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙς ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ…..ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΛΥΣΗ….ΤΑΚΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑΣ….ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΒΙΑ….
…..ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΝ ΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕ 1-1 ΚΑΙ Η ΦΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΑΟ…..
ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ …..ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ “ΓΑΖΑ ΚΑΙ ΤΙ ΙΣΡΑΗΛ “…….