Ακολουθήστε μας:

ΠΑΣ Λαμία

Ντεντάκης: «Έχουμε δημιουργήσει ένα καλό μιξ»

Την πεποίθηση του πως ο ΠΑΣ Λαμία έχει δημιουργήσει ένα καλό μείγμα παικτών, εξέφρασε ο Αντώνης Ντεντάκης.

Μιλώντας μετά το φιλικό με τον Πανσερραϊκό, ο έμπειρος μπακ στάθηκε στην καλή εικόνα που είχε στο τουρνουά του Πανθεσσαλικού η ομάδα μας. Και σχολίασε πως οι «κυανόλευκοι» βρίσκονται σε καλό δρόμο.

Τόνισε δε, πως η Λαμία μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ ανταγωνιστικό σύνολο στο φετινό πρωτάθλημα.

Πιο συγκεκριμένα, είπε: «Πιστεύω ότι γενικά στο τουρνουά είχαμε μια πολύ καλή εικόνα. Αυτό ήταν και το ζητούμενο. Να δείξουμε ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Χρειαζόμαστε δουλειά αλλά θα παρουσιάσουμε μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα. Έχουμε καλούς ποδοσφαιριστές με εμπειρία αλλά και με δίψα. Έχουμε κάνει ένα καλό μιξ και αυτό θα βγει στο γήπεδο».

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

ΠΑΣ Λαμία