Ακολουθήστε μας:

Τμήματα υποδομής

Ήττα για την Κ17 στην Λάρισα

Μία ακόμα ήττα γνώρισε το μεσημέρι του Σαββάτου η Κ17 της Λαμίας στην Λάρισα από την αντίστοιχη της ΑΕΛ.

Παρότι οι «κυανόλευκοι» παρουσίασαν μαχητικό πρόσωπο και δεν παράτησαν το ματς σε κανένα σημείο τους, δεν κατάφεραν να πάρουν το θετικό αποτέλεσμα, γνωρίζοντας την ήττα με σκορ 2-1.

Έτσι, οι «βυσσινί» έπιασαν τον ΠΑΣ Λαμία στους πέντε βαθμούς, ισοβαθμώντας στην τελευταία θέση του Βορείου Ομίλου του πρωταθλήματος υποδομών.

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

Τμήματα υποδομής