Ακολουθήστε μας:

ΠΑΣ Λαμία

Θα ξανά ψαχτεί για εξτρέμ!

Το καλοκαίρι η απόκτηση ενός εξτρέμ ήταν μια από τις προτεραιότητες του ΠΑΣ Λαμία. Εν τέλει δεν έγινε ποτέ και ενόψει του μεταγραφικού παραθύρου του Ιανουαρίου, το ενδιαφέρον ξανά ζεσταίνετε…

Είναι γεγονός πως οι «κυανόλευκοι» έχουν τις λύσεις. Τόσο για τις πτέρυγες, όσο και για τον άξονα. Μανούσος, Καραμάνος, Ρόμανιτς, Μανουσάκης και Ελευθεριάδης, συνθέτουν μια πεντάδα επιλεγούν που αν μη τι άλλο διαθέτει ποιότητα.

Τα αποτελέσματα ωστόσο δείχνουν πως η ομάδα μας δεν έχει πάρει τα αναμενόμενα από τα «φτερά». Από εκεί που αρκετά συχνά κάνει το παιχνίδι της. Για το λόγο αυτό, στις πρώτες συζητήσεις που έχουν γίνει ενόψει Γενάρη, η περίπτωση του εξτρέμ έχει ξανά πέσει στο τραπέζι.

Και πιθανότατα αυτή την φορά οι άνθρωποι της ομάδας θα ψάξουν πιο… ζεστά για να βρεθεί ο κατάλληλος.

1 Comment
Subscribe
Notify of
guest
1 Comment
Oldest
Newest Most Voted
Φριξος
Φριξος
4 years ago

Ρε πλακα κας κανετε;Εκτος του Ρομανιτς ο οποιος βοηθαει μονο αμυντικα και επιθετικα ειναι παρτακιας, κανενας αλλος εκ των προαναφερομενων, δεν κανει για εξτρεμ. Εκτος κι αν ο συντακτης του αρθρου η οι αρμοδιοι, πονταραν η πονταρουν ακομα σε κουτσα αλιγα.
Αφηστε τις ” εξυπναδες” και ας παρουν εκτος απο εξτρεμ και ενα φορ γκολτζη, γιατι η ομαδα βαζει γκολ μονο με αιτηση και με το σταγονονετρο. ΕΛΕΟΣ με την αβλεψια σας

ΠΑΣ Λαμία