Ακολουθήστε μας:

ΠΑΣ Λαμία

Το «έκαψαν» με Stan στο «κυανόλευκο» πάρτι!

Συνοδεία του Stan το γλέντησαν χθες οι άνθρωποι του ΠΑΣ Λαμία.

Ο γνωστός τραγουδιστής ήταν «καλεσμένος» των «κυανολεύκων» στην ετήσια γιορτή τους και άπαντες διασκέδασαν με τα τραγούδια του.

Μάλιστα, στο περιθώριο της βραδιάς φωτογραφήθηκε με τον μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ Πανουργιά Παπαϊωάννου, τον πρόεδρο Γιώργο Ποντίκα και τον υπεύθυνο συνδέσμων Νίκο Ευσταθίου.

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

ΠΑΣ Λαμία