ΠΑΣ Λαμία
«Δύσκολα θα ξαναπαίξουμε με τέτοια ενδεκάδα»
ΠΑΣ Λαμία
-
Στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές οι οργανωμένοι της Λαμίας!
Την απόλυτη στήριξη τους στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία με αφορμή την ανακοίνωση που...
-
Ποδοσφαιριστές ΠΑΣ Λαμία: «Ζητούμε ξεκάθαρη και επίσημη ενημέρωση από την διοίκηση»!
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι παίκτες του ΠΑΣ Λαμία. Με από κοινού επιστολή...
-
Συλλυπητήρια της Λαμίας για Γιώργο Παπαθεοδώρου
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον χαμό του Γιώργου Παπαθεοδώρου σε ηλικία 82 ετών, εξέδωσε ο...
-
Οργανωμένοι Λαμίας: «Δεν μας αγγίζει κανένα σενάριο»!
Άστραψαν και βρόντηξαν οι οργανωμένοι της Λαμίας! Με μακροσκελή τους τοποθέτηση παίρνουν θέση για...





Για να δούμε στα δύο επόμενα ματς πρωταθλήματος με ποια εντεκάδα θα πονέσουν πιο πολύ τα μάτια μας…….
Κάτσε βρε φίλε. Ποιος από την αρχική 11αδα δεν ήταν στη θέση του; όλοι στις θέσεις τους έπαιζαν και παίχτες όπως ο Ντε Βίνσεντι, ο Αντετζο, ο Σιμόν, ο Τζανδαρης, ο Γιακουμακης, και ο Σαρανοφ παίζουν στην κανονική 11αδα στο πρωτάθλημα.
Καλά πάνε έτσι στον λεβαδειακό και μετά βγάλε τον δεκάρικο σου λόγο. Παίχτες έχεις αλλά δεν τους αξιοποιείς ανάλογα με τις δυνατότητες του καθενός,κατάλαβες μίστερ; Και για να τους αξιοποιήσεις πρέπει να τους προετοιμάσεις,είναι προπονήσεις αυτές που κάνεις,μίλα ρε Πίτι;
Πες τι γνώμη σου,τσίρκο γίνεται στις προπονήσεις.Γιατί όσοι φεύγουν από την Λαμία διακρίνονται στις νέες ομάδες τους; Δεν προβληματίζει κανέναν αυτό;
Ρε Μιχάλη πες κάτι και εσύ ο άλλος έχει το μυαλό του στα δημαρχιακά,εσύ που είσαι πιο νηφάλιος γιατί δεν μιλάς;
Το χωριό της Λιβαδειάς θα το κερδίσεις κ. Σάββα;;; Για να δούμε τι θα δούμε!!!
Κόψε τα φούμαρα γιατί μας έχεις σπάσει τα νεύρα και άδειασε μας την γωνιά γρήγορα γιατί απο την Κυριακή και μετά.. θα ξυπνήσουν και όσοι ακόμη κοιμούνται!!!
Η ΝΤΡΟΠΗ & ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ,ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ?
Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.