Ο ανταγωνισμός στην αγορά και πώληση ακινήτων είναι τεράστιος. Τα τελευταία χρόνια μεγάλο ενδιαφέρον έχουν δείξει πολλές εταιρίες του εξωτερικού, όπως και ιδιώτες, για επενδύσεις στην Ελλάδα. Τα παλιά μεσιτικά γραφεία που είχαν συνηθίσει σε διαφορετικούς ρυθμούς διαχείρισης, πλέον έχουν βρει πολλά εμπόδια και αναζητούν νέες λύσεις, προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο και τους ρυθμούς λειτουργίας τους, που κατ’ επέκταση μπορεί να σημαίνει αύξηση του τζίρου. Αυτό βοηθάει και στην εξέλιξη των υπηρεσιών τους αλλά και στον ανταγωνισμό που υπάρχει με άλλα μεγαλύτερα, μεσιτικά γραφεία.
Σήμερα, αν μία μικρή επιχείρηση θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο της πώλησης ακινήτων, θα πρέπει να εμπιστευτεί ένα σύγχρονο πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου https://www.ilist.gr/. Με αυτό τον τρόπο θα είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στα όποια εμπόδια και απαιτήσεις υπάρξουν στο μέλλον. Ας δούμε όμως πως λειτουργεί ένα τέτοιο πρόγραμμα και πώς μπορεί να ωφελήσει τα μεσιτικά γραφεία.
Κατ’ αρχήν η μετάβαση σε ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου είναι αρκετά εύκολη. Οι εταιρείες που προμηθεύουν αυτά τα λογισμικά αναλαμβάνουν και την διαδικασία μετάπτωσης και οργάνωσης όλων των δεδομένων από την παλιά, στην νέα τους ψηφιακή μορφή. Αυτή η διαδικασία προφανώς δεν είναι εύκολη για τον πελάτη γιατί απαιτεί ιδιαίτερη γνώση και χειρισμό για να αποφευχθούν λάθη και παραλείψεις.
Μετά από το παραπάνω βήμα που είναι και το πιο κρίσιμο της διαδικασίας, οι υπάλληλοι και οι εμπλεκόμενοι που θα διαχειρίζονται το λογισμικό θα πρέπει να εκπαιδευτούν στη νέα πλατφόρμα. Προφανώς για την διαδικασία αυτή η κατάρτιση που πρέπει να έχουν πάνω στους υπολογιστές θα πρέπει να καλύπτει τα βασικά πάνω στην διαχείριση λογισμικού. Αυτό δεν πρέπει να ανησυχεί ιδιαίτερα τις εταιρείες, γιατί τα προγράμματα αυτά είναι φιλικά σχεδιασμένα, ακόμα και για υπαλλήλους που δεν είναι πολύ εξοικειωμένοι με τα σύγχρονα λογισμικά.
Τρίτο βήμα είναι η ένωση του προγράμματος με την βάση της ιστοσελίδας που διαθέτει η εταιρεία και την σύνδεση των δεδομένων άμεσα με το διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την ενημέρωση της ιστοσελίδας και οι πελατες θα είναι πάντα ενημερωμένοι με τις αλλαγές και την προσθήκη νέων ακινήτων. Αυτό επίσης είναι πολύ χρήσιμο για τους επενδυτές και τους συνεργάτες που θέλουν να βλέπουν ευκαιρίες ακινήτων στη δική μας σελίδα, προκειμένου να τις προωθήσουν στους δικούς τους πελάτες.
Να κάτι καινούργιο που δεν υπήρχε πριν. Μέσα από το πρόγραμμα μεσιτικό γραφείο, πολλές εταιρείες που βρίσκονται κάτω από την ίδια πλατφόρμα, μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους και να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με την πώληση ακινήτων. Αυτό διευρύνει την συνεργασία με άλλους επαγγελματίες του χώρου και βελτιώνει την εύρεση προσφορών ακινήτων για τον πελάτη. Αυτό βοηθάει άμεσα μια μεσιτική εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις, αφήνοντας στους πελατες καλές εντυπώσεις που έχουν να κάνουν με τον επαγγελματισμό και την αξιοπιστία της επιχείρησης.
Μέσα από τα σύγχρονα εργαλεία που διαθέτει ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου είναι και οι μεσιτικές εντολές ή επιστολές που μπορεί να στείλει ένας υπάλληλος σε κάποιον πελάτη. Μπορεί μετά την πρώτη επαφή να του στείλει μία ολοκληρωμένη εικόνα του σπιτιού, με φωτογραφίες και βίντεο, χωρίς να είναι αναγκασμένος να παρευρίσκεται στον χώρο ούτε αυτός αλλά ούτε και ο πελάτης.
Γενικά, τα προγράμματα μεσιτικού γραφείου διαθέτουν ευελιξία και μπορούν να προσαρμοστούν σε όλες τις απαιτήσεις της επιχείρησης, όσο πολύπλοκες και αν είναι αυτές. Επίσης, μελλοντικά, εφόσον προκύψουν και άλλες ανάγκες θα μπορούν να ενσωματωθούν στη συνολική λειτουργία του προγράμματος με μια απλή αναβάθμιση. Το μοναδικό κόστος σε αυτά τα προγράμματα είναι μία ελάχιστη συνδρομή το μήνα, χωρίς να απαιτούνται επιπλέον κόστη για την λειτουργία.
0
votes
0 Comments
Most Voted