ΠΑΣ Λαμία
Βόκολος: «Στένεψαν τα περιθώρια»
ΠΑΣ Λαμία
-
Στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές οι οργανωμένοι της Λαμίας!
Την απόλυτη στήριξη τους στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία με αφορμή την ανακοίνωση που...
-
Ποδοσφαιριστές ΠΑΣ Λαμία: «Ζητούμε ξεκάθαρη και επίσημη ενημέρωση από την διοίκηση»!
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι παίκτες του ΠΑΣ Λαμία. Με από κοινού επιστολή...
-
Συλλυπητήρια της Λαμίας για Γιώργο Παπαθεοδώρου
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον χαμό του Γιώργου Παπαθεοδώρου σε ηλικία 82 ετών, εξέδωσε ο...
-
Οργανωμένοι Λαμίας: «Δεν μας αγγίζει κανένα σενάριο»!
Άστραψαν και βρόντηξαν οι οργανωμένοι της Λαμίας! Με μακροσκελή τους τοποθέτηση παίρνουν θέση για...





Δεν στένεψαν απλά κόουτς. Σήμερα τελειώσαμε!
Ας μιλήσουμε ψυχραιμα. Αναμενόμενο το αποτέλεσμα και ειναι γνωστο απο το καλοκαίρι με την έξοδο 19 παιχτών και την πρόσληψη 12 παιχτών απο ομαδες Β Εθνικής. Αρα τεραστιες ευθύνες της διοίκησης.
Τωρα ας αναλογιστουνε τις ευθύνες τους και όσοι γράφουν, μιλάμε και το παιζουν δημοσιογράφοι. Δεν καταλάβατε ωρέ ότι με το γράφετε αβέρτα οτι θα γίνουν μεταγραφες τον Ιανουάριο οι υπάρχοντες παιχτες νοιώθουν ανασφάλεια και αφου ξέρουν ότι θα φύγουν γιατί να παίξουν;
Αλλά και πάλι όσους νεους και να παρουν θέλουν ένα μηνα προσαρμογής,το λιγότερο αλλά το κοντέρ έχει χτυπήσει κόκκινο,το λάδι καηκε,το καντήλι έσβησε.
Ο προπονητής δεν νομίζω ότι είναι αμοιρος απο ευθύνες. Το είχα ξαναγράψει για το καλό του, να αποχωρήσει για να μην χρεωθεί τον υποβιβασμο της ομάδας.Δεν είδαμε τίποτα.
Ηταν ενδεκάδα αυτή σήμερα; Ηταν αλλαγές αυτές;
Οσο κι αν μας γράφουν οι διάφοροι ,σωτηρία δεν υπάρχει ακομη και τον Μέσι να πάρουν.
Οι Σερρες μας περιμένουν να μας κατασπαράξουν.
Ποιος θα υπογράψει την πράξη θανατου της ομάδας; Ο Βόκολος, ο Ποντίκας, ποιός;
Κι αν πέσεις ούτε με 10 χρόνια δεν ξαναβλέπεις Α Εθνική. Ας ονειρευόμαστε τα ομορφα αυτά χρόνια μέχρι πέρυσι και να μείνουμε με τις αναμνήσεις. Το ταξιδι εδώ τελείωσε.
Καλή μας νύχτα.