Ακολουθήστε μας:

Οι υπόλοιποι

Στον Παμμωλιακό ο Παπανικολάου!

Με τη φανέλα του Παμμωλιακού θα συνεχίσει την καριέρα του ο Γιώργος Παπανικολάου, ο οποίος θα συνεχίσει να αγωνίζεται στην Α’ Φθιώτιδας.

Ο νεαρός μεσοεπιθετικός συμφώνησε με την ομάδα του Μώλου και αφήνει τον Οπούντιο Μαρτίνου, στον οποίο αγωνιζόταν από το 2017. Μάλιστα, με τους Λοκρούς αγωνίστηκε και στη Γ’ Εθνική.

Υπενθυμίζουμε πως ο 23χρονο σήμερα επιθετικός χαφ, έχει αγωνιστεί ως αρχηγός στην Κ-19 της Λαμίας, ενώ προηγουμένως έχει περάσει από την Κ-17 του Πανιωνίου και την Ακαδημία Ποδοσφαίρου Λαμίας, όπου και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα.

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

Οι υπόλοιποι