Ακολουθήστε μας:

Οπαδοί

Βγάζει νέο ΔΣ το «Blue Club»


Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο «Blue Club» η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Εδώ και καιρό οι οργανωμένοι της Λαμίας είχαν κάνει κάλεσμα στα μέλη τους ώστε να δώσουν το «παρών» στη σημερινή διαδικασία, η οποία ξεκίνησε στις 17:00 και θα ολοκληρωθεί στις 22:00.

Υπενθυμίζουμε πως το δικαίωμα να ψηφίσουν έχουν όλα τα ταμειακώς τακτοποιημένα μέλη.

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

Οπαδοί