Ακολουθήστε μας:

Τμήματα υποδομής

Ηττήθηκε από τη… βούλα η Κ19

Με ήττα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της για το δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος υποδομών γνώρισε το Σάββατο το μεσημέρι η Κ19 της Λαμίας.

Η ομάδα μας ηττήθηκε με σκορ 1-0 από τον ΟΦΗ στο Φραντζή. Το μοναδικό γκολ της αναμέτρησης το πέτυχαν οι Κρητικοί με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Κουράκη στο 11ο λεπτό.

Σημειώνεται πως αυτή ήταν η δέκατη ήττα των «κυανολεύκων» στο φετινό πρωτάθλημα. Μετά από 13 αγωνιστικές δε, παραμένουν στην τελευταία θέση της βαθμολογίας με 5 βαθμούς.

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

Τμήματα υποδομής