Ακολουθήστε μας:

Οι υπόλοιποι

Δίνουν το… χρώμα τους οι οπαδοί του ΠΑΟΚ!

Μπορεί οργανωμένη παρουσία να μην έχουν ούτε φέτος στο ΔΑΚ, ωστόσο στα τρία χρόνια που η Λαμία βρίσκεται στη «μεγάλη» κατηγορία, πρώτη φορά απόψε οι φίλοι του ΠΑΟΚ δίνουν μαζικό «παρών».

Οι Θεσσαλονικείς προμηθεύτηκαν 440 εισιτήρια για την αποψινή αναμέτρηση με την ομάδα μας και ουσιαστικά οι οπαδοί τους τα… εξάντλησαν. Η θύρα των φιλοξενούμενων στο πέταλο γέμισε, με τους «ασπρόμαυρους» να γίνουν το δικό τους χρώμα.

Μάλιστα, στη Λαμία άρχισαν να καταφθάνουν αρκετά νωρίς σήμερα, τόσο από τη συμπρωτεύουσα, όσο και από τις γύρω πόλεις.

Αξίζει δε να σημειωθεί πως -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- δεν έχει καταγραφεί το παραμικρό παράπονο για τη συμπεριφορά τους. Εξάλλου και τα μέτρα ασφαλείας από πλευράς αρχών, είναι δρακόντεια, ώστε να αποφευχθούν καταστάσεις όπως εκείνες πριν από περίπου δύο εβδομάδες στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.

 

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: inpaok.gr

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

Οι υπόλοιποι