ΠΑΣ Λαμία
Φήμες για επιστροφή Τεννέ σε άλλο πόστο!
ΠΑΣ Λαμία
-
Στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές οι οργανωμένοι της Λαμίας!
Την απόλυτη στήριξη τους στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία με αφορμή την ανακοίνωση που...
-
Ποδοσφαιριστές ΠΑΣ Λαμία: «Ζητούμε ξεκάθαρη και επίσημη ενημέρωση από την διοίκηση»!
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι παίκτες του ΠΑΣ Λαμία. Με από κοινού επιστολή...
-
Συλλυπητήρια της Λαμίας για Γιώργο Παπαθεοδώρου
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον χαμό του Γιώργου Παπαθεοδώρου σε ηλικία 82 ετών, εξέδωσε ο...
-
Οργανωμένοι Λαμίας: «Δεν μας αγγίζει κανένα σενάριο»!
Άστραψαν και βρόντηξαν οι οργανωμένοι της Λαμίας! Με μακροσκελή τους τοποθέτηση παίρνουν θέση για...





Καλώς να ορίσει. Άτομο που προσωπικά τον εκτιμώ γιατί τον έχω γνωρίσει και σαν άνθρωπο. Άτομο που είναι και από την περιοχή και πραγματικά αγαπάει την ομάδα μας. Με στεναχωρεί αφάνταστα όταν βλέπω άτομα λαμιώτες που τα εκμηδενίζουν όλα και δεν εκτιμούν η ξεχνάνε τα όσα έχουν δώσει κάποια άτομα στην ομάδα μας.
Καταλάβαμε. Ούτε του Σταυρου δεν θα βγάλει ο Σατσιας.
Ο άνθρωπος που αγαπάμε να μισούμε! Η ομάδα φωνάζει ότι φέτος χρειάζεται ένα άτομο να ασχοληθει με το αγωνιστικό και τις μεταγραφες. Αν το ευρύτερο πλάνο της Διοίκησης είναι η στροφή προς την Ελληνική αγορά μαλλον ο Τεννες είναι μια εύλογη λύση που δεν θα χρειαστεί χρόνο προσαρμογής.
ΞΕΡΕΙ ΤΗ Β’ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΛΑ. ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ……!!!
Καλά θα πάει κι αυτό!!!!
Πόσο χειρότερα μπορείς να πάει η κατάσταση; Είναι σαφέστατο ότι ο Παπαϊωάννου ρίχνει το μπάτζετ σε επίπεδα Β εθνικής
Αν σωθεί η ομάδα φέτος θα πρόκειται για θαύμα
ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΟΜΑΔΑ Β΄ΕΘΝΙΚΗΣ……ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ΕΘΝΙΚΗ …..ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ , ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ….!!!