ΠΑΣ Λαμία
Για ότι καλύτερο στη Νέα Φιλαδέλφεια
ΠΑΣ Λαμία
-
Στηρίζουν τους ποδοσφαιριστές οι οργανωμένοι της Λαμίας!
Την απόλυτη στήριξη τους στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΣ Λαμία με αφορμή την ανακοίνωση που...
-
Ποδοσφαιριστές ΠΑΣ Λαμία: «Ζητούμε ξεκάθαρη και επίσημη ενημέρωση από την διοίκηση»!
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι παίκτες του ΠΑΣ Λαμία. Με από κοινού επιστολή...
-
Συλλυπητήρια της Λαμίας για Γιώργο Παπαθεοδώρου
Συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον χαμό του Γιώργου Παπαθεοδώρου σε ηλικία 82 ετών, εξέδωσε ο...
-
Οργανωμένοι Λαμίας: «Δεν μας αγγίζει κανένα σενάριο»!
Άστραψαν και βρόντηξαν οι οργανωμένοι της Λαμίας! Με μακροσκελή τους τοποθέτηση παίρνουν θέση για...





Ο Νούνιεζ υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίο δεν συμπεριλαμβάνεται στην αποστολή;
Ο κύριος Ραντόνια επίσης δεν κρίνεται έτοιμος να αγωνιστεί αλλά πριν από 5 μέρες έπαιξε ένα ημίχρονο και έδειξε πράγματα (όπως εσείς γράφατε) με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο.
Τί καταλαβαίνει κανείς;;;
Μήπως ο Νούνιεζ τραυματίστηκε στο Αγρίνιο; Και ο Ραντόνια είναι δανεικός από ΑΕΚ και λογικά υπάρχει συμφωνία;
Δηλαδή μέσα στην καχυποψία μια ζωή; Αφήστε την ομάδα να δουλέψει
Καταρχήν, αν κατάλαβες, και οι δύο προτάσεις που έγραψα ήταν ερωτήσεις. Αν ήξερα τις απαντήσεις ΔΕΝ θα ρωτούσα.
Το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό δεν το είδα καθώς ΔΕΝ είχα πρόσβαση σε τηλεόραση.
Για τον Ραντόνια χρησιμοποίησα ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ. Τίποτα περισσότερο.
Αν διαπιστώνετε καχυποψία, μάλλον είστε εσείς καχύποπτος και όχι εγώ.
Γιατί ποιος την εμπόδισε να δουλέψει ;;;;
Γεννάει το ουλαρι; Όσο υπάρχει περίπτωση να γεννήσει το μουλάρι, άλλο τόσο υπάρχει περίπτωση σήμερα να συμβεί το ο τι καλύτερο,οπως με πηχαιο τιτλο αναφερεσθε στο αρθρο. Εγώ προβλέπω 3 γκολακια από “τη φιλη” ΑΕΚουλα, το λιγοτερο.
Τελικώς γέννησε το μουλάρι;;; Φάγαμε τρία μπαλάκια;;; Συνεχίστε κι άλλο να γίνεστε ρόμπες μερικοί…. ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!!