Ακολουθήστε μας:

ΕΠΣ Φθιώτιδας

Μοίρασε «ευχαριστώ» η Αταλάντη!

Μετά και την οριστική διακοπή της Γ’ Εθνικής, η Αταλάντη θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν στην κατηγορία, γεγονός που σαφέστατα αποτελεί επιτυχία.

Εξάλλου, η εξασφάλιση της παραμονής στηριζόμενη σε παιδιά του τόπου μας, ήταν ο φετινός μεγάλος στόχος της λοκρικής ομάδας.

Για το λόγο αυτό, την Κυριακή εξέδωσε δελτίο Τύπου με το οποίο ευχαριστεί άπαντες όσους στήριξαν τη φετινή προσπάθεια. Από παίκτες και τεχνικό τιμ, μέχρι φιλάθλους, χορηγούς και Μέσα.

Παράλληλα, οι Λοκροί ευχαριστούν την Λαμία για τη στήριξη, ενώ τη συγχαίρουν παράλληλα για τη δική της καλή σεζόν στην «μεγάλη» κατηγορία.

Η ανακοίνωση:

Καντε κλίκ για σχόλιο
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted

ΕΠΣ Φθιώτιδας