Ακολουθήστε μας:

ΛΑΜΙΑ ΟΛΕ

Ισορροπημένη διατροφή και κρέας

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το κρέας αποτελεί σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Το κρέας μπορεί να είναι πηγή λίπους, χοληστερόλης και κορεσμένων λιπαρών, γι’ αυτό είναι σημαντικό να επιλέγετε άπαχα κομμάτια κρέατος και να κόβετε το ορατό λίπος πριν το μαγείρεμα.

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη κρέατος, όπως κοτόπουλο, χοιρινό, μοσχάρι και ψάρι, όπως επίσης πολλοί διαφορετικοί τρόποι για την προετοιμασία του. Το ψήσιμο στη σχάρα είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους, επειδή δίνει στο κρέας μια ξεχωριστή γεύση και υφή. Μπορεί επίσης να παρασκευαστεί και με άλλους τρόπους, όπως το κάπνισμα, το κοντοσούβλι ή το μπάρμπεκιου.

Μερικοί άνθρωποι προτιμούν το κρέας τους ωμό, ενώ άλλοι προτιμούν την μπριζόλα τους καλοψημένη ή ακόμα και απανθρακωμένη εξωτερικά με ροζ κέντρο. Εάν δεν σας αρέσει η μπριζόλα σας να είναι εντελώς ψημένη, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν κάποιοι κίνδυνοι που ενέχει η κατανάλωση μισοψημένου κρέατος.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το κρέας αποτελεί σημαντικό μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Η πρωτεΐνη που περιέχει μας βοηθά να αναπτύξουμε και να διατηρήσουμε τη μυϊκή μας μάζα, καθώς και να ενισχύσουμε τα επίπεδα ενέργειάς μας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι είδους κρέας πρέπει να τρώμε και πόσο από αυτό πρέπει να καταναλώνουμε για να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε.

Η πρωτεΐνη είναι ένα βασικό μακροθρεπτικό συστατικό που χρειάζεται το σώμα μας για να λειτουργεί σωστά. Βοηθά στην ανάπτυξη και την επισκευή των ιστών, συμπεριλαμβανομένων των μυών, του δέρματος και των εσωτερικών οργάνων. Η πρωτεΐνη παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας του ανοσοποιητικού μας συστήματος, πράγμα που σημαίνει λιγότερες πιθανότητες να αρρωστήσουμε κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν τα κρυολογήματα και η γρίπη είναι πιο συχνά.

Το κρέας είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν περιέχουν όλα τα κρέατα την ίδια ποσότητα ή τον ίδιο τύπο πρωτεΐνης. Για παράδειγμα, τα κόκκινα κρέατα, όπως το μοσχάρι, περιέχουν περισσότερο σίδηρο από άλλα είδη κρέατος, όπως το κοτόπουλο ή το ψάρι (1). Ο σίδηρος είναι σημαντικός επειδή βοηθά στη μεταφορά οξυγόνου στο σώμα μας ώστε να μπορούμε να αναπνέουμε σωστά, καθώς και επειδή η έλλειψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση (2). Τα ψάρια περιέχουν επίσης ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης (3).

Η κατανάλωση πολύ κόκκινου κρέατος έχει συνδεθεί με αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά

Advertisement
Καντε κλίκ για σχόλιο

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΛΑΜΙΑ ΟΛΕ