Ακολουθήστε μας:

Οπαδοί

Οι ευχαριστίες της Λέσχης

Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί όσους έδωσαν το «παρών», αλλά και όσους βοήθησαν να στηθεί η χθεσινή κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, εξέδωσε η Πανελλήνια Λέσχη Φίλων Λαμίας.

Η ανακοίνωση:

Το Δ.Σ. της ΛΕΣΧΗΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΛΑΜΙΑΣ ευχαριστεί θερμά την Π.Α.Ε.ΛΑΜΙΑ, τον προπονητή, τους παίκτες της ομάδας μας, τους παλαίμαχους ποδοσφαιριστές του Α.Σ. ΛΑΜΙΑ, το Δ.Σ. της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Φθιώτιδας, τον Αντιδήμαρχο του Δήμου Λαμιέων κ. Παναγιώτη Φώσκολο, τον κ. Παναγιώτη Ζουμπόπουλο, πρώην διοικητικό μέλος της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Φθιώτιδας, το Blue Club, το Lamia ole, το Ζαχαροπλαστείο Αγαπητός, την κάβα Κελάρι,το April καφέ του Στέφανου Παπανικολάου κι όλους τους φίλους της ομάδας μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους στην κοπή πίτας του Συλλόγου μας. Ευχόμαστε σε όλους καλή χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες στην ομάδα μας.

2 Comments
Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Α...
ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Α...
3 years ago

Και του χρόνου…αλλά μην λέτε ΠΙΤΑ…ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ Η ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ το ορθό!

Binance代码
Binance代码
25 days ago

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

Οπαδοί